Algemene voorwaarden
1. Hoe kan ik bestellen?
Standaard producten kunnen desgewenst direct online bestellen, voor de uitgebreidere bestellingen en producten is het aanbevolen om onze winkel te bezoeken om je goed te laten adviseren. Bestellen in onze winkel, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.
2. Wat is de levertijd?
De levertijd varieert per product, bij de producten staat de verwachtte levertijd of kun je per mail navragen.
3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien het product op voorraad is zullen wij contact opnemen en wordt het binnen 14 werkdagen geleverd.
4. Hoe kan ik betalen
De betaling kan bij levering, per pin of contant voldaan worden.
5. Garantie
A. De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie.
B. Normale gebruiksverschijnselen zoals bijvoorbeeld pillen, verkleuring, plooivorming en het werken van houten meubelen vallen buiten deze garantie.
C. Bij een geschil over de garantie zijn beide partijen geoorloofd een onafhankelijke expert in te schakelen. Daarnaast kan de consument de Geschillencommissie Wonen inschakelen.
D. Een defect bij aflevering dient binnen acht dagen per e-mail inclusief foto te worden ingediend.
E. Helaas kan er altijd iets mis gaan, natuurlijk herstellen wij dit. Wel dien je ons drie keer de gelegenheid te geven om eventuele gebreken te herstellen.
F. Soms is het beter als de fabrikant de klacht afhandelt, daarom kunnen wij deze in sommige gevallen inschakelen. Natuurlijk blijven wij verantwoordelijk.
6. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem binnen 3 dagen na een bestelling, neem contact op met de winkel wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling.
7. Leveren jullie ook buiten Nederland, België en Duitsland?
Ja, bezorging is mogelijk door heel Europa zelfs. Voor een opgaaf van de kosten neem je contact op met de winkel.
8. Kan ik op afroep bestellen?
Bestellen op afroep is mogelijk, je weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de opslag zonder kosten.
9. Hoe werkt het retourrecht?
Uiteraard doen wij er alles aan om je tevreden te stellen, mocht je desondanks toch je bestelling willen annuleren dan kun je aanspraak maken op je herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten en producten die op bestelling geproduceerd worden.
10. Is de retourzending gratis?
Als u het product retourneert zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. Je kunt zelf beslissen hoe je je pakket wilt retourneren. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.
11. Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 7 werkdagen retour gestort.
12. Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
Indien je een klacht hebt over een product, onze service of levering neem je dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar je klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien je een klacht hebt over een geleverd product verzoeken wij je dit per mail te melden, voorzien van foto’s.
Eenvoudige producten kunt u desgewenst direct online bestellen, voor de wat uitgebreidere bestellingen en producten is het verstandig om onze winkel te bezoeken om u goed te laten adviseren. Bestellen in onze winkel, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.
B. Normale gebruiksverschijnselen zoals bijvoorbeeld pilling, verkleuring, plooivorming en het werken van houten meubel vallen buiten deze garantie.
C. Bij een geschil over de garantie zijn beide partijen geoorloofd een onafhankelijke expert in te schakelen. Daarnaast kan de consument de Geschillencommissie Wonen inschakelen.
D. Een defect bij aflevering dient binnen acht dagen per e-mail inclusief foto te worden ingediend.
E. Helaas kan er altijd iets mis gaan, natuurlijk herstellen wij dit dan. Wel moet je ons drie keer de gelegenheid geven om eventuele gebreken te herstellen.
F. Soms is het beter als de fabrikant de klacht afhandelt, daarom kunnen wij deze in sommige gevallen inschakelen. Natuurlijk blijven wij verantwoordelijk.
6. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem binnen enkele dagen na een bestelling, neem contact op met de winkel wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling.
7. Leveren jullie ook buiten Nederland, België en Duitsland?
Ja, bezorging is mogelijk door heel Europa zelfs, voor de kosten hiervoor kunt u beste vooraf contact opnemen.
8. Kan ik op afroep bestellen?
Bestellen op afroep is mogelijk, u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de opslag zonder kosten.
9. Hoe werkt het retourrecht?
Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desondanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten en producten die op bestelling geproduceerd worden.
10. Is de retourzending gratis?
Als u het product retourneert zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. U kunt zelf beslissen hoe u uw pakket wilt retourneren. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.
11. Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 7 werkdagen retour gestort.
12. Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
Indien u een klacht heeft over een product, onze service of levering neemt u dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar uw klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien u een klacht heeft over een geleverd product verzoeken wij u dit per mail te melden, voorzien van foto’s.